Bea Aarnoutse.jpg

Bea Aarnoutse

PROOF_2014_RGB_Black.png

Managing Director

PROOF 

Bea Aarnoutse is managing director en heeft meer dan twintig jaar managementervaring aan zowel bureau- als aan klantzijde. Auteur van het boek Alignment 2.0. Ze is een expert op het gebied van employer branding, de alignment van medewerkers, interne communicatie, change- en reputation management. Ze adviseert zowel communicatie- als HR professionals.

 

10.25 - 10.50 uur

Hybride werken vraagt om goede HR-communicatie

De overgang naar een andere - hybride - manier van werken vraagt goede communicatie. Van de top naar medewerkers, van HR naar leidinggevenden en tussen medewerkers onderling. Het is niet alleen zaak dat leidinggevenden en medewerkers weten wat de verandering inhoudt, maar ook mee willen en mee kunnen in het hybride werken. Voor ‘weten’ is het van belang dat leidinggevenden en medewerkers goed zijn geïnformeerd over hybride werken en wat dit betekent. Voor het ‘willen’  moeten zij aan medewerkers kunnen uitleggen wat de voordelen zijn; daarbij helpen rolmodellen die de toegevoegde waarde van hybride werken toelichten. De vraag is vervolgens of iedereen ook meekan.