Renske van der Heide.jpg

Renske van der Heide

TOPdesk-logo-1280x640.png

Happy Workplace Evangelist

TOPdesk

Renske vervult bij TOPdesk de rol van Happy Workplace Evangelist. Haar boodschap: Happy Employees leads to Happy Customers. Renske gunt iedereen een fijne werkomgeving en een leven vol werkgeluk. Eerder vervulde ze diverse rollen binnen TOPdesk: als consultant, als teamleider, als productmanager, als lead van spin-off Worcade en als programmamanager (en co-host) van het evenement SEE (Service Excellence Experience).

 

11.55 - 12.20 uur

Workplace Innovation 

Er is veel veranderd in de manier waarop we werken en dat vraagt ook om veranderingen in de werkomgeving. Maar hoe pak je dat aan? Hoe voer je veranderingen door in de werkomgeving? Hoe zorg je ervoor dat de nieuwe situatie beter aansluit bij de behoeften van de medewerkers en bij de uitdagingen van de organisatie? 
 
Renske vertelt in deze sessie hoe je innovaties doorvoert in de werkomgeving. Ze vertelt hoe je komt tot ideeën die passen bij de cultuur en strategie van de organisatie. Zodat serviceafdelingen er samen voor kunnen zorgen dat alle medewerkers zich betrokken en verbonden voelen, ook in een digitale wereld.